Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

چه خبر از تورهای مسافرتی 2022 | مقاصد برتر نوروزی

نظرسنجی از اعضای اپراتور تور، نتیجه‌ی قابل توجهی از تورهای گردشگری ارائه داد که تقریباً 9 نفر از 10 تورگردانی که پاسخ داده و بهترین تورهای مناسبتی 2021 را معرفی کردند. در زیر به معرفی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

اروپا؛ پر بازدیدترین مقصد گردشگری

اپراتو‌رهای تور همچنین گرایش‌های کلیدی سفر و مقاصد برتر را برای سال 2022 شناسایی کردند. هنگامی که از سه مقصد برتر بین المللی که مسافران برای سال 2022 رزرو می‌کنند، پرسیده شد، اروپا همچنان به حضور قدرتمند خود ادامه داد، با رتبه اول ایتالیا، فرانسه و یونان در رتبه دوم، و ایرلند به شماره 3 رسید.

به ترتیب محبوبیت از کشورهای زیر دیدن کنید:

1. تور اروپا

2.تور فرانسه

پارک‌های ملی

در بخش داخلی، اپراتورهای تور گزارش می‌دهند که مسافران به سمت مکان‌هایی با فضاهای باز جذب می‌شوند. پارک های ملی به عنوان برترین مقصد داخلی برای سال 2022 معرفی شدند. آلاسکا در رتبه دوم و پس از هاوایی قرار گرفت.

تورهای گروهی کوچک

تورهای گروهی کوچک محبوب‌ترین محصول سفر برای سال 2022 هستند و پس از آن سفرهای FIT، گروه‌های خصوصی، تورهای گروهی کلاسیک با 25 مسافر به علاوه، کروز در رودخانه و کروز کشتی کوچک در رتبه‌های بعدی قرار دارند. کروز اقیانوس برای کشتی‌های متوسط تا بزرگ فهرست را تکمیل کرد.

ایمنی و تندرستی

ایمنی و تندرستی اولویت اصلی برای یک تور گردشگری است و در سال 2022 به‌عنوان قوی‌ترین تأثیر بر مصرف‌کنندگان در هنگام انتخاب مقصد رتبه‌بندی می‌شود. بازگشایی مرزها/ محدودیت‌های سفر دولت دومین تأثیر را بر تصمیم‌گیری‌های مقصد خواهد داشت و پس از آن ارزش، فاصله / سهولت سفر به مقصد و هشدارهای سفر وزارت امور خارجه خواهد بود.

سفر پایدار

سفرهای پایدار و مسئولانه به عنوان روندی رتبه بندی شد که بیشترین تأثیر را در سفر طی 10 سال آینده خواهد داشت. اعضای اپراتور تور USTOA تشخیص می‌دهند که اتخاذ شیوه های سفر پایدار برای ساختن آینده ای پایدار و طولانی مدت برای گردشگری چقدر مهم است.

17 تجربه سفر ماجراجویی در سراسر جهان

عاشق ماجراجویی هستید؟ می‌خواهید هجوم آدرنالین را تجربه کنید؟ این تجربیات شگفت انگیز را بررسی کنید:

با این سفرها از هلی اسکی در کانادا گرفته تا کوهنوردی کلبه به کلبه در کلرادو برای این سال، با کسالت خداحافظی کنید و به ماجراجویی سلام کنید.
در زیر نگاهی به 17 تجربه الهام‌بخش و آدرنالین آور در سراسر جهان بیندازید.

هلی اسکی در ویستلر، کانادا

Whistler مکانی است برای معتادان آدرنالین تا قلب خود را به تپش بیاندازند. هیجان پریدن از هلیکوپتر و خرد کردن مقداری پودر بک کانتری کلاس جهانی را تجربه کنید. با زمین بی پایان و خطوط آسانسور صفر، هلی اسکی بهترین تجربه اسکی یا اسنوبرد است. همه تورها شامل حمل و نقل به و از پایگاه ویسلر، ناهار، تجهیزات ایمنی در برابر بهمن و راهنماهای مجرب برای بردن اسکی بازان و سواران به یک ماجراجویی در طول زندگی است. اسکی بازان و سوارکاران باید سطح متوسط، پیشرفته و متخصص برف باشند. 

اسکی با یک المپیکی در دره دیر، یوتا، ایالات متحده آمریکا

دره آهو در پارک سیتی، یوتا، که توسط افراد مشهور فراوان دیده می‌شود، یکی از منحصر به فرد ترین پیست‌های اسکی در ایالات متحده است. این استراحتگاه برنامه «اسکی با قهرمان» را ارائه می‌کند که در آن اسکی بازان می‌توانند با یکی از شش ورزشکار المپیکی مستقر در آن منطقه، به پیست بروند. مهمانان روز را به کاوش در کوه‌ها می‌گذرانند و نکات حرفه ای را در طول مسیر دریافت می‌کنند. از 1400 دلار برای تجربه نیم روز و 2400 دلار برای یک روز کامل راضی خواهید بود.

سورتمه سواری هاسکی در هوکایدو، ژاپن

هوکایدو مرز وحشی ژاپن است، به خصوص در زمستان که ماشین‌ها با ماشین‌های برفی و هاسکی تعویض می‌شوند. در شهر تاکاسو، بازدیدکنندگان می‌توانند لذت بردن از مناظر زمستانی با سرعت 30 کیلومتر در ساعت توسط هاسکی‌های خارق‌العاده آلاسکا و سیبری را تجربه کنند. این نژادها بهترین ویژگی‌ها را برای کشیدن سورتمه - سرعت، قدرت و انرژی بالا دارند. این یک راه منحصر به فرد و فراموش نشدنی برای عبور از مناظر برفی ژاپن است.

تور ژاپن نوروز 1401

رفتینگ در آب های سفید در ساکرامنتو، ایالات متحده آمریکا

در فاصله کوتاهی از مرکز شهر ساکرامنتو، بازدیدکنندگان می‌توانند در یکی از محبوب‌ترین مقاصد رفتینگ در ایالات متحده، ماجراجویی قایقرانی در آب‌های سفید را در رودخانه آمریکایی آغاز کنند. 

مقاصد گردشگری دیگری می‌شناسید؟ به ما معرفی کنید.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.